AccueilAccueil  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  MembresMembres  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
PRE OUVERTURE DU FORUM POUR LES ANCIENS MEMBRES LE 01/04/2016
OUVERTURE OFFICIELLE DE WOF LE 03/04/2016

Partagez|

"I have so much to do that i'm going to bed." THEO.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas
AuteurMessage

❝ That is true. We could have. You know. It would however have loved without dying. We could have tried to be a couple of rare stupidity, it seems that love makes con, we would have had an excuse. Hide in secret places for small smooch, because of course, no sex, or so do not particularly talk about is mega taboo a real relationship of love. It could also become a pathetic muddy strip look in the white of the eye for an eternity, will write sweet words and making dubious smiles of sentimentality. Oh yes, would it be nice that too ...

▪ nombre de dédicaces : 17
▪ pseudo/prénom : .psychée
▪ crédits : unco.
▪ multinicks : la douce penny.
❥ heart statut : celibatard. I know to cook pasta contact me if interested.
MessageSujet: "I have so much to do that i'm going to bed." THEO. Sam 9 Avr - 9:56

+1

You´re Not The One
⊹ tell me about the girl raised on cityscapes and ash and the boy born below starry skies and ageless trees. tell me how they met under grey skies and dreams. tell me a happy story of love born of loss.
Revenir en haut Aller en bas

❝ That is true. We could have. You know. It would however have loved without dying. We could have tried to be a couple of rare stupidity, it seems that love makes con, we would have had an excuse. Hide in secret places for small smooch, because of course, no sex, or so do not particularly talk about is mega taboo a real relationship of love. It could also become a pathetic muddy strip look in the white of the eye for an eternity, will write sweet words and making dubious smiles of sentimentality. Oh yes, would it be nice that too ...

MessageSujet: Re: "I have so much to do that i'm going to bed." THEO. Sam 9 Avr - 9:57

+2

You´re Not The One
⊹ tell me about the girl raised on cityscapes and ash and the boy born below starry skies and ageless trees. tell me how they met under grey skies and dreams. tell me a happy story of love born of loss.

MessageSujet: Re: "I have so much to do that i'm going to bed." THEO. Sam 9 Avr - 9:58

+3.
vous pouvez poster !

You´re Not The One

« You're the light, you're the night, you're the color of my blood, you're the cure, you're the pain, you're the only thing I wanna touch never knew that it could mean so much so love me like you do »

« But when you touch me like this and you hold me like that I just have to admit that it's all coming back to me when I touch you like this and I hold you like that it's so hard to believe but it's all coming back to me »

▪ nombre de dédicaces : 117
▪ pseudo/prénom : si je vous dis candayacy ça devrait parler à certaines personnes <3 et pour ceux qui ne me connaissent pas mon véritable pseudo sur la toile est melimelo et mon prénom mélody. alors heureux de ces infos ^^
▪ crédits : avatar #chevalisse && gif tumblr la source par excellence
▪ multinicks : hanna marin && erin silver
▪ âge : vingt-neuf ans, dans un an un nouveau cap va s'offrir à moi la trentaine, mais j'ai encore une année à en profiter
▪ jobs : actrice dans la série à succès teen wolf, après m'être fait remarquée grâce à the secret circle
▪ logement : au bord de la plage dans une somptueuse villa que je partage avec mon meilleur ami théo
❥ heart statut : this is a modern fairy tales, no happy ending, the bed's getting cold and you're not here the future that we hold is so unclear
MessageSujet: Re: "I have so much to do that i'm going to bed." THEO. Sam 9 Avr - 10:19

je pose ma petite pattounette sexy siffle

THE HEART WANTS THAT IT WANTS.
Chaque personne qu’on s’autorise à aimer, est quelqu’un qu’on prend le risque de perdre. Tu sais ce qui a de plus douloureux dans un chagrin d’amour ? C’est d’pas pouvoir se rappeler ce qu’on ressentait avant. Essaie de garder cette sensation. Parce que si tu la laisses s’en aller... Tu la perds à jamais.

MessageSujet: Re: "I have so much to do that i'm going to bed." THEO. Sam 9 Avr - 11:19

installe toi je t'en pris siffle

You´re Not The One

« You're the light, you're the night, you're the color of my blood, you're the cure, you're the pain, you're the only thing I wanna touch never knew that it could mean so much so love me like you do »

« But when you touch me like this and you hold me like that I just have to admit that it's all coming back to me when I touch you like this and I hold you like that it's so hard to believe but it's all coming back to me »

▪ nombre de dédicaces : 117
▪ pseudo/prénom : si je vous dis candayacy ça devrait parler à certaines personnes <3 et pour ceux qui ne me connaissent pas mon véritable pseudo sur la toile est melimelo et mon prénom mélody. alors heureux de ces infos ^^
▪ crédits : avatar #chevalisse && gif tumblr la source par excellence
▪ multinicks : hanna marin && erin silver
▪ âge : vingt-neuf ans, dans un an un nouveau cap va s'offrir à moi la trentaine, mais j'ai encore une année à en profiter
▪ jobs : actrice dans la série à succès teen wolf, après m'être fait remarquée grâce à the secret circle
▪ logement : au bord de la plage dans une somptueuse villa que je partage avec mon meilleur ami théo
❥ heart statut : this is a modern fairy tales, no happy ending, the bed's getting cold and you're not here the future that we hold is so unclear
MessageSujet: Re: "I have so much to do that i'm going to bed." THEO. Sam 9 Avr - 22:03

t'inquiètes pas je vais prendre mes aises lit ** loveyou il va falloir qu'on se fasse un petit rp hinhin langue

THE HEART WANTS THAT IT WANTS.
Chaque personne qu’on s’autorise à aimer, est quelqu’un qu’on prend le risque de perdre. Tu sais ce qui a de plus douloureux dans un chagrin d’amour ? C’est d’pas pouvoir se rappeler ce qu’on ressentait avant. Essaie de garder cette sensation. Parce que si tu la laisses s’en aller... Tu la perds à jamais.

MessageSujet: Re: "I have so much to do that i'm going to bed." THEO. Dim 10 Avr - 9:48

on se mpopote pour en parler siffle

You´re Not The One

The animals, the animals Trapped, trapped, trapped 'til the cage is full The cage is full, stay awake In the dark, count mistakes The light was off but now it's on Searching underground for a bit of sun The sun is out, the day is new And everyone is waiting, waiting on you. Think of all the roads Think of all their crossings Taking steps is easy Standing still is hard Remember all their faces Remember all their voices Everything is different The second time around

Two little mice fell in a bucket of cream. The first mouse quickly gave up and drowned. The second mouse, wouldn't quit. He struggled so hard that eventually he churned that cream into butter and crawled out. Gentlemen, as of this moment, I am that second mouse.

« caught me if you can »

▪ nombre de dédicaces : 59
▪ pseudo/prénom : guerlain
▪ crédits : web is my friend ;)
▪ multinicks : TYLER && BOB && JARED
▪ âge : 26 ans
▪ jobs : fashion victim, mais surtout actrice
▪ logement : malibu, et j'attends toujours un(e) colloc :D
❥ heart statut : celibataire. Qui arrivera a me seduire?
▪ péchés mignons : les sacs a main ∆ les glaçes ∆ les chaussures ∆ les voyages ∆ les livres ∆ mes amis ∆ ma famille ∆ les animaux
MessageSujet: Re: "I have so much to do that i'm going to bed." THEO. Mar 19 Avr - 11:14

je veux bien un lien smile

Take me to church
I tell myself you don't mean a thing, And what we got, got no hold on me But when you're not there I just crumble I tell myself I don't care that much, But I feel like I die 'til I feel your touch

▪ nombre de dédicaces : 34
▪ pseudo/prénom : youwishyouknow
▪ crédits : ava ; PRINCESS
▪ âge : 25
▪ jobs : footballeur professionnel
❥ heart statut : célibataire, heureux papa d'un petit ange <3
MessageSujet: Re: "I have so much to do that i'm going to bed." THEO. Dim 3 Juil - 15:19

y'a pas beaucoup de mâles sur le forum mais y'a de la qualité dis donc
un lien ça te dirait ?
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: "I have so much to do that i'm going to bed." THEO.

"I have so much to do that i'm going to bed." THEO.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut